Wednesday, February 28, 2007

Ny post

Klokka 21.58 onsdag kveld skriv eg eit blogginnlegg.

11 comments:

Even Nielsen said...

Klokka 10:28 lørdag morgen skriver jeg en kommentar.

Einar said...

klokka 11.21 laurdag registerer eg at du har gjort det

Even Nielsen said...

klokka 18:59 lørdag kveld legger jeg merke til at min opprinnelige kommentar er registrert av postens forfatter

Einar said...

klokka 21.37 var eg veldig i tvil om eg orka å kommentere kommentaren din, men eg gjorde det likevel

Even Nielsen said...

Klokka 22.33 mandag kveld fant jeg nok en gang grunn til å legge igjen en kommentar, mest for å se om du gadd å svare igjen

Einar said...

Klokka 22.43 måndag kveld var eg veldig i tvil, men etter mykje om og men fann eg det bryet verdt å kommentere innlegget ditt ein gong til. Men dette blir siste gong.

Even Nielsen said...

Klokka 11:00 tirsdag prøver jeg å pushe deg til å å kommentere enda en gang, bare for å se om det går.

Einar said...

du skulle vente heilt til laurdag klokka 00.15 før du fekk svar på det

Even Nielsen said...

Jeg måtte vente helt til tirsdag klokka 11:12 før jeg fikk med meg at du nok engang bare måtte svare.

Kari Anne said...

I dag 14.03 kl. 19.40 syns jeg jaggu at det er på tide med et nytt innlegg fra Luftslottet!

IMG said...

dette minner meg om kjetil tefke.
klokkefikseringen altså